آهنگ جدید مهدی جهانی به نام «دلم پیشته»
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن آهنگ دلم پیشته مهدی جهانی

سلام اِی غـــــــــریبه حالـــــت رو به راهه

میدونی تو چِشـــــــــمات پر از نور ماهه

دارم خــــــــاطراتو میدم دـســــــت بــــــــارون

چه ـعـــــــطر عــــــــجیبی پیچـــــــــیده تو ایــــــــوـون

از این راه دورم دلــــــم پیشــــــــته

سنگ صــــــــبورم دلم پیشته

با ایــــــنکه ????جلو چشم این آدما???? شکـــــــــسته ????غرورم دلــــــــم پیشته

از این راه دورم???? دلم پیشــــــــته سنگ???? صبورم دلم پیـــــــــشته

با اینــــــکه جلو چشــــــــم این آدما ????شکــــــــــسته غرورم دلم???? پیــــــشته

بِکِــــــــش♩♪ روتو امــــــــشب هوا سَرد????ه آخه

یکی توی♩♪ خوابــــــــش موهـــــاتو ????میبافه

خدارو چه دیـــــــــدی ♩♪شاید جــــــــاده ????باشه

میـــــــــای سمت خونــــــــه حالم♩♪ رو ????به راه شه

هنوزم همونی همونـــــــــــقدر♩♪ قشنگ

هنوزم همـــــــوـنقدر ????دلم میشه♩♪ تنگ

واســــــــت???? گل خریدم شاید♩♪ اومدی

مثـــــــل???? اون قدیمـــــــــا که ♩♪زنگ میزدی

از این راه دورم دلــــــم پیشــــــــته

سنگ صــــــــبورم دلم پیشته

با ایــــــنکه ????جلو چشم این آدما???? شکـــــــــسته ????غرورم دلــــــــم پیشته

از این راه دورم???? دلم پیشــــــــته سنگ???? صبورم دلم پیـــــــــشته

با اینــــــکه جلو چشــــــــم این آدما ????شکــــــــــسته غرورم دلم???? پیــــــشته

آهنگ جدید مهدی جهانی به نام «دلم پیشته»





:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : مجله زندگی
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی